logo
Nieuws
Garnituren
1 kilo grechten
Salades en sauzen
2-vaksmaaltijden
Verpakkingen

Hadi wordt Flying Flavours

Na gedegen marktonderzoek en demonstraties in filialen van diverse supermarkt ketens, heeft onze afdeling research en development onderzoek gedaan naar wensen van consument en geboden schapruimte in filialen van supermarkten en dit tot een nieuw concept gemaakt. Onze koks hebben naast een aantal vertrouwde Oosterse smaken een aantal nieuwe gerechten toegevoegd. Een nieuwe frisse look en feel gecombineerd met heerlijke smaken die de hedendaagse uitheemse keuken te bieden heeft, willen we een nieuwe start maken. Hier hoort ook een nieuwe naam bij. Met trots kondigen wij dan ook aan dat onze persoonsmaaltijden voortaan Flying Flavours heten. Komende tijd zullen meer varianten aan dit concept worden toegevoegd. Eet smakelijk!

 

 

 

Pom-Pie

Pom-Pie hartige taartjes, nu te bestellen bij Wereldkeuken De Indische bv.

Heerlijke smaaksoorten waaronder Thai Chicken of Spinazie met feta in 55 gram, 150 gram of 235 gram per Pom Pie.

Makkelijk en snel  af te bakken in de oven en zeer geschikt als tussendoortje

of als lunch gerecht. Meer info: www.indische.nl of  0252-621188

 

Tijdens de ZorgTotaal 2015 in de Jaarbeurs Utrecht is de Pom-Pie te proeven

in onze stand in Hal 7, standnummer F120.

 

PS in foodservice

Ook alle specificaties van de artikelen van Wereldkeuken de Indische zijn te vinden op de website van PS in foodservice (www.psinfoodservice.nl). 

Wereldkeuken de Indische nu ook te vinden op Facebook

Sinds kort is Wereldkeuken de Indische te vinden op onze eigen Facebook pagina.
Volg ons en u bent meteen op de hoogte van het laatste nieuws.

Wereldkeuken de Indische tweede plaats Food Hospitality Business Awards 2012

Op 22 november 2012 is bekend geworden dat Wereldkeuken de Indische is uitgeroepen tot tweede van Nederland in de Food Hospitality Business Awards 2012, categorie Maaltijden & Maaltijdcomponenten voor de zorg.

In alle criteria was Wereldkeuken de Indische in de top 3 lijst te vinden. Bij het criterium 'Prijs/Kwaliteit' heeft Wereldkeuken de Indische de hoogste score behaald.

De Food Hospitality Business Awards 2012 is een initiatief waarbij ziekenhuizen en zorginstellingen producenten beoordelen op prijs/kwaliteit, klantgerichtheid, innovatie en duurzaamheid.

Marktonderzoeksbureau Foodinc. heeft, in opdracht van Food Hospitality, een grootschalig en onafhankelijk onderzoek uitgevoerd onder leden van Het Nederlands Kokspanel, specifiek onder professionals die verantwoordelijk zijn voor eten en drinken in de zorg.

Klik hier en lees het artikel