‘Broodkunst’ is de naam van het nieuwste concept van De Indische. Vanaf 4 oktober 2021 presenteren we het smaakvolle assortiment met maar liefst acht verschillende variaties in een nieuwe look & feel. De samenstelling blijft hetzelfde maar de nieuwe uitstraling presenteert zich als kunst op brood of borrelplank, van ontbijt tot borrel.
Broodkunst salades worden per heden gepresenteerd in unieke blauwe bakken van 1kg, een meer sprekende verpakking die is gekozen voor verhoogde representatie van de ambachtelijke smaak en kwaliteit.
De nieuwe identiteit van Broodkunst is dynamisch en modern. Deze producten moeten een nieuw premium segment inluiden binnen de ontwikkelende categorie van salades. Peter de Vos, directeur De Indische en De Kroes: “Met de verbeterslag naar Broodkunst werken we richting onze echte ambitie om klanten te ontzorgen, diensten te leveren met hoog serviceniveau die aansluiten op de wensen van de eindgebruiker. Het conceptualiseren van onze hoogwaardige salades maakt deel uit van die ontwikkeling.”
Broodkunst weerspiegelt de hoge kwaliteit van de product range: de ambachtelijke uitstraling, de rijke vulling en smaakvolle samenstelling van kwaliteitsingrediënten. Geen concessies op grondstoffen en enkel een broodnodig percentage aan mayonaise. |